Pages

Ni teman sy Cik hams.., korg bg la mkn kt die ek..huhu.. klik je kt dlm ni ^_^

Wednesday, September 15, 2010

aKu baru tau.. (^_^)

Salam..,semuanya bermula di sini,,. hehehe..
sebenarnye aku baru je nak menjinakkan diri dgn blog ni, so, klau ade yang kurang, maafkan la ye,,. dan lagi bagus klau ade yang tlong bantu aku utk lebih aktif.
aku mula minat utk menulis blog bila my lecturer ( madam yan ) bagi tugasan utk subjeknye 'business communication'.. tq madam coz made me know about the blog..huhuhu
mula2 aku nak buat blog ni memang terkial-kial, klakar sngat2..hahah
orang yang ade mase aku buat blog ni je taw betapa klakarnye aku mase tu :-)
memang x ubah mcm budak darjah satu yang baru masuk sekolah..hehe
tiap2 saat nak tanye, nak post tanye, nak buat profil tanye, nak masukkan pic tanye, boleh kata semua yang aku nak buat kt blog ni aku tanye,,
tapi aku respect la kat roommate ngn teman2 aku antaranye farhanah, wahidah, kima sebab x jemu2 ajar aku, dan x lupe jg kpd nad, ade gak aku tanye die dan sampai sekarang pun aku masih menuntut ngn teman2 aku yang lain utk blog ni, thankz guyz..hihihi
satu lagi,, mmber aku yang namenye kima tu memang aktif ngn blog die, aku pun jadi jeles, then, aku pun nak jugak la belajar tulis2 blog ni (^_^) xpe kan klau cmtu..hehehe
pastu plak aku jumpa website blog kawan aku yang namenye azimah, aku pun bukak la, banyak jugak die tulis dlm blog die.. tu yang membuak-buak aku rse nk tulis blog ni..hehehe
         urmm..untuk blog aku ni, aku rase nak masukkan ape2 je yang aku rase nak masuk pasal aku, pasal family aku, pasal teman & sahabat handai aku, pasal cikgu2 @ lecturer2 aku, dan pasal sume2 lah sama ade yang berkaitan @pun x berkaitan ngn hidup aku.. dan x lupe jgk, blog ni aku buat secara x formal sebab senang aku nak postkan ape2 je..hahaha
macam2 la aku ni kan :-) xpe la, aku x kisah pun org nak bace ke x ape yang aku post, janji aku x kacau org..hehehe,
okey la, sampai sini je setakat ni, nnti klau rajin aku post lg ye..daa.. salam.

No comments: