Pages

Ni teman sy Cik hams.., korg bg la mkn kt die ek..huhu.. klik je kt dlm ni ^_^

Tuesday, April 19, 2011

Gadis Seksi utk Siswa.!!

MasyaAllah.., ape nak jadi dunia skang ni.., 
Tadi aq terbace satu berita kat metro, tajuk die "Gadis Seksi Untuk Siswa".., beberapa pengusaha pusat hiburan di Melaka didapati bertindak melampau bagi menarik pengunjung di kalangan penuntut institut pengajian tinggi (IPT) apabila menyediakan program khusus untuk golongan itu dinamakan ‘parti pakaian seragam kolej.’
Penganjur menyediakan lebih 50 gadis seksi kepada pengunjung lelaki sebagai daya tarikan. Malah, mereka juga turut menyediakan persembahan tarian seksi dan pertunjukan pentas oleh kumpulan muzik.
Perkara ni diketahui pihak Majlis Bandaraya Melaka apabila pihaknya menerima aduan berdasarkan kain rentang yg mempromosikan aktiviti berkenaan. Subhanallah,,, dah semakin berani mereka2 ni, siap ade kain rentang lagi tu. 
Apa yg jadi isunye kat sini adalah penganjur seolah-olah sengaje nak menarik golongan muda (siswa) utk sertai parti berkenaan dengan menggunakan perkataan 'kolej' pada kain rentang yang mereka pasang.
BUKTI ~ Kain rentang yang dipasang pihak penganjur utk tarik perhatian pelajar IPT.
Sudut renungan ~ Dari Anas bin Malik ra. bahwa Rasulullah saw. bersabda. “Sesungguhnya di antara tanda-tanda kiamat adalah ilmu diangkat, banyaknya kebodohan, banyaknya penzinaan, banyaknya orang yang minum khamr, sedikit kaum lelaki dan banyak kaum wanita, sampai pada 50 wanita hanya ada satu lelaki.” (HR Bukhari)

No comments: